Blåkläderil, mille juured istuvad sügaval Rootsi tekstiilitööstuse südames, on pikk ja uhke rõivaste tootmise ajalugu nii moemaailma kui ka tööstuse jaoks. Pärast enam kui 60 aastat selles äris tegutsemist on pereettevõte omandanud sügavuti mineva arusaamise rõivaste tootmisest.
SOTSIAALSELT VASTUTUSTUNDLIK JA JÄTKUSUUTLIK TOOTMINE
Jätkusuutlikkus on Blåkläderi DNAs Seetõttu oleme iseäranis uhked selle üle, et meie Myanmaris asuvatele tehastele on antud LEED-reitingu plaatinastaatus, mis on Ameerika Ühendriikide Rohelise Ehituse Nõukogu poolt keskkonnasäästlikele hoonetele antav kõrgeim LEED-reitingu klassifikatsioon. Kuid Blåkläderis tähendab jätkusuutlikkus meie jaoks midagi enamat kui keskkonnaprobleeme. Tegelikult määratleb meid meie sotsiaalne vastutus. Peame äärmiselt oluliseks kindlat tööhõivet, ligipääsu tervishoiule ja pikaajalist toetust kogukondadele, kus me tegutseme.
VÕRRELDAMATU KVALITEET JA ELUAEGNE GARANTII MEIE ÕMBLUSTELE
Meie töörõivad kestavad teadaolevalt kaua ja peavad vastu ka kõige karmimates tingimustes ning selle üle tunneme erilist uhkust. Kauakestev jätkusuutlik riietus on ja on alati olnud Blåkläderi mudel ning seetõttu oleme uhked oma pühendumusele tagada „õmbluste eluaegne garantii“. See peegeldab meie tugevat usku oma toodetesse, samuti kliendile antud lubadust, et õmblused ei katke enne, kui rõivad on läbi kulunud.
TÄIELIKULT KONTROLLITUD JA LÄBIPAISTEV VÄÄRTUSAHEL
Tarneahela kõrge läbipaistvuse ja kontrolli aluseks on piiratud arv hoolikalt valitud tarnijaid. Samas vaimus, nagu me teeme kogu aeg kõike muudki, töötame tihedates suhetes oma partnerite ja tarnijatega, et vähendada meie ülemaailmset jalajälge, kasutada säästvamat energiat ja tõhusamalt ressursse. Ainult tihedate ja pikaajaliste tarnijasuhetega saame tagada, et meie tarneahel on nii avatud ja läbipaistev kui võimalik. Me ei tee lihtsalt ruutudesse linnukesi, vaid püüame mõelda piiridest väljapoole.
Hoiame oma tarneahelas partnerite arvu minimaalsena. Julgeme öelda, et tarneahelas on põhjaliku jätkusuutliku töö võti tihedad suhted ja juurdepääs kõigile tarnijatele. Tarneahela kõrge läbipaistvuse alus on piiratud arv hoolikalt valitud tarnijaid. Blåkläderi kogu tarnijabaasi kuulub alla 100 partneri. Meie valdkonnas pole harvad juhud, kus ettevõtetel on neid 5–10 korda rohkem. Meie arusaama järgi on see õige tee.
KÕVASTI TÖÖTAVATELE NAISTELE
Kuigi tööstusvaldkonnas on pikka aega domineerinud mehed, pole kahtlustki, et naistel on töörõivaste puhul õigus samasugustele valikutele. Seetõttu võime Blåkläderis uhkusega öelda, et pakume kõikides ametikategooriates täielikke naistekollektsioone. Veelgi enam: meil on raseduspüksid.
VÄSIMATU TOOTEARENDUS – KOOS LÕPPKASUTAJATEGA
Blåkläderi päris enda tootearendusosakonnas tegutseme täiskäigul. Viimase paari aasta jooksul on ilmavalgust näinud 800 uut toodet ja meie laos olevate tooteartiklite koguarv on aukartustäratav 18 000.
Midagi sellist ei oleks me aga kunagi suutnud iseseisvalt korda saata. Laiemalt vaadates on meie kõige olulisemad tootearendajad meie lõppkliendid ja nad on olnud piisavalt lahked, et meid aidata. Täpselt nii, nagu olema peab.
“NCC-s hindame me kõrgelt tõsiasja, et Blåkläder otsib alati täiustatud lahendusi, kuid ei lase silmist oma nurgakive: kvaliteeti, funktsionaalsust, disaini ja jätkusuutlikkust. Seeläbi pakutakse meile nii innovatsiooni kui ka turvalisust.”
- Lene Kiil, NCC lepinguhaldur
TÕSTKE OMA ETTEVÕTE ESILE LISANDVÄÄRTUSTEENUSTE ABIL
Mis oleks üks jalgpallimeeskond ilma klubi logota? Teie töörõivad ütlevad palju selle kohta, kes te olete – nii professionaalide kui ka ettevõttena. Tagamaks, et kõik on tehtud õigesti, teeme kõik ettevõttesiseselt.
Meie lisandväärtusteenused (Value Added Services – VAS) hõlmavad muu hulgas kujutise pealekandmist, tikkimist või eriteenuseid, nagu pükste pikendamine või lühendamine, helkurpaela lisamine, isikupõhine pakendamine ja veel palju muud. Me oleme teie kaitseks väljas.
TEEDNÄITAV LAONDUS JA TARNETE TIPPTASEMEL TÄPSUS
Kuna laos on kuni 3 miljonit toodet, mis jagunevad 18 000 erinevaks tooteartikliks, ja tellimusi voolab lõputult üle kogu maailma, on logistika korraldamine päris põrgulik väljakutse. Kuid ärge muretsege, meie ja meie robotitest sõbrad saame sellega hakkama.
Tänu meie teedrajavale ja täielikult automatiseeritud logistikalahendusele nimega AutoStore täidavad laotöötajaid päevas umbes 20 000 tellimust ning see võib hooaja tipphetkedel ulatuda isegi 35 000-ni. Ja nagu see poleks piisavalt muljetavaldav, taandub see kõik meie kõrgustes püsivale 97%lisele kohaletoimetamise täpsusele. Arvud, mis ütlevad nii palju.